Veelgestelde vragen

Alvorens u contact met ons opneemt, leest u onderstaande meestgestelde vragen. Wellicht staat uw antwoord er al bij.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?

netto orderwaarde < € 300,00 excl. BTW          

  • € 18,95 handlings- en verzendkosten  

netto orderwaarde ≥ € 300,00 excl. BTW

  • franco levering
Welke betaalcondities zijn bij u van toepassing?

Alle aangeboden prijzen zijn netto en exclusief BTW. Betaling binnen 14 dagen na factuurdatum.

Voor orders boven de € 7.500,00 geldt een 50% – 50% regeling:

  • 50% van het factuurbedrag bij opdracht
  • 50% van het factuurbedrag bij levering, betaling binnen 14 dagen na factuurdatum.

Voor levering aan particulieren hanteren wij een aangepaste betalingsconditie:

  • 100% bij opdracht, betaling binnen 8 dagen netto na factuurdatum.
Welke adviseurs heeft u voor mij beschikbaar?

PublicDesign heeft ervaren adviseurs in dienst. Zij kunnen u adviseren op het gebied van materiaalkeuze en toepassingen en uw inrichtingsplan optimaliseren. Neemt u contact met ons op voor meer informatie.

Wat gebeurd er nadat wij een bestelling hebben geplaatst?

Van iedere order ontvangt u ter controle een orderbevestiging. Om verkeerde leveringen te voorkomen verzoeken wij u vriendelijk deze bevestiging goed na te kijken en eventuele wijzigingen direct aan ons door te geven. Tussentijds nemen wij contact met u op om de details door te nemen voor wat betreft levertijd, leveradres, contactpersoon, etc.

Plaatst u zelf ook de door ons bestelde producten?

PublicDesign plaatst zelf geen producten daar er door de opdrachtgever doorgaans gebruik gemaakt wordt van een derde partij zoals aannemer, hovenier, interieurbouwer. Indien gewenst kunnen wij uiteraard plaatsing middels vakkundige installatiepartners voor u verzorgen.

Neem contact met ons op




U kunt vanzelfsprekend ook telefonisch contact met ons opnemen. Onze medewerkers staan u graag te woord. Telefoon +31 (0)13 – 536 00 60